درخواست راهنمایی از یک وکیل خوب و متخصص با قیمت مناسب

  • جهت هرگونه سوال و دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید.
  • آدرس : محدوده خیابان قطریه – خیابان اندرزگو
Rate this post

در این دوره و زمانه که مشکلات پیچیده و عمده ای انسان ها را درگیر خود می‌کند هر یک از ما ممکن است با مسائل حقوقی ، جزایی ، کیفری و مدنی درگیر شویم. مسائل حقوقی عمدتاً پیشرفته و تخصصی هستند و نمی‌توان به راحتی و بدون کمک از دیگران مخصوصا بدون داشتن وکیل از پس آن‌ها برآمد. برای حل کردن مشکلات حقوقی خود و یا دریافت مشاوره حقوقی نیاز به مراجعه به یک وکیل خوب و متخصص داریم.

در جهانِ امروزه هر یک از ما ممکن است با مسائل حقوقی درگیر شویم. در صورتی که بدون راهنمایی افراد متخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی  بخواهیم با این‌گونه مسائل درگیر شویم ممکن است نه تنها موفق به حل مشکلات نشویم؛ بلکه ضرر و زیان‌های بزرگی را نیز بر خود تحمیل نماییم.  بهترین کار این است که  در این گونه موارد به یک وکیل خوب و خبره ، سریعا مراجعه کنیم. این نکته مهم را یادتون باشد که پیشگیری بهتر از درمان است . برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات یک وکیل خوب و خبره تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خصوصیات یک وکیل خوب 

یک وکیل خوب قبل از پذیرش یک پرونده برای موکل ، ابتداً جلسه ای را ترتیب داده تا با موکل مفصل و کامل و جامع راجب پرونده صحبت کرده و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله جزء به جزء بررسی میکند و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با او درمیان می گذارد ، همچنین در خصوص هزینه های دادرسی دعاوی حق الوکاله وکیل و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به موکل خود اطلاع میدهد تا بدین ترتیب موکل یک تصمیم عاقلانه راجب طرح دعوا یا عدم طرح آن بتواند بگیرد.

 بعد از آن با بررسی‌های انجام شده نسبت به پرونده یک شروع قدرتمندانه و تمیز را آغاز میکند تا بدین گونه یک موفقیت را به نفع خود و موکل تمام کند. 

آدرس موسسه حقوقی و داوری هانیه اخوان کاظمی

موسسه حقوقی اخوان در محدوده خیابان قطریه - خیابان اندرزگو میباشد . جهت هماهنگی با ما تماس بگیرید
  • بررسی وضعیت حقوقی اطفال نامشروع

    بررسی وضعیت حقوقی اطفال نامشروع بر اساس قانون و رای وحدت رویه دیوان عالی کشور در نظام حقوقی ایران، وضعیت حقوقی اطفال نامشروع، یعنی فرزندانی که در نتیجه رابطه آزاد زن و مرد به دنیا آمده‌اند و نسب آنان ناشی [ادامه مطلب]

  • مزایای وکیل زن

    ویژگی های وکیل زن در اکثر پرونده هایی که موکل خانم است استفاده از یک وکیل زن برای او بسیار کمک کننده و آرام بخش خواهد بود زیرا او را هم جنس و هم فکر خود می داند و احساس [ادامه مطلب]

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.