مزایای وکیل زن

  • جهت هرگونه سوال و دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید.
  • آدرس : محدوده خیابان قطریه – خیابان اندرزگو
5/5 - (13 امتیاز)
ویژگی های وکیل زن در اکثر پرونده هایی که موکل خانم است استفاده از یک وکیل زن برای او بسیار کمک کننده و آرام بخش خواهد بود زیرا او را هم جنس و هم فکر خود می داند و احساس می کند که از طرف یک وکیل زن بیشتر درک می شود. زنان معمولا در پرونده از دقت و ریزبینی بالایی برخوردار هستند.
زنان با توجه به شرایط حال زندگی شان مشکلات را دسته بندی میکنن و هر زنی با توجه به وضعیت موجود رخدادهای رسیدن به هدف را ترسیم و نگار میکند و بر اساس آن یک طرح جامع برای رسیدن به هدف خود خواهند داشت .
زنان وکیل باتوجه به تحصیلات و سابقه اجرایی میتوانن بهترین انتخاب برای رسیدگی به پرونده های حقوقی شما باشند و به نوعی آنها با لطافت بیان توانایی زیادی برای به آرامش رسیدن شما و افزایش صبور شما در حل پرونده حقوقیتان خواهند داشت . کار کردن با خانم راحت تر از آقایان است و در پرونده های حقوقی این امر بسیار مشهود است .
من توصیه میکنم در پرونده های حقوقی خود حتما از این وکیل خانم هم مشورت دریافت کنید و بعد بهترین وکیل را انتخاب کنید . وکیل زن و وکلای زن و زنان حقوقی همه میتوانن بهترین راهنمایی را برای شما به همراه داشته باشند ، چرا که آنها شما را به خاطر پول راهنمایی نمیکنن و این یک نشانه مثبت است.
با توجه به مباحث بیان شده من توصیه میکنم اولین انتخاب برای درک بهتر موضوع این راه باشد که به خانم دکتر هانیه اخوان تماس بگیرد و از مسیرهای مختلف مباحث حقوقی خود را راهنمایی بگیرید.
  • اولین و مهمترین وظیفه‌ای که وکیل خانم دارد این است که مصلحت موکلش را در نظر داشته باشد و سعی کند او را به گونه‌ای راهنمایی کند که در جهت مصلحت او باشد.
  • باید یک قرارداد وکالت بین موکل و وکیل تنظیم شود و یک نسخه از این قرارداد را به موکل بدهد و در آن در رابطه با حق‌الزحمه به صورت دقیق و شفاف و نوشته باشد.
  • وکیل خانم وظیفه دارد تمامی صورت حساب‌ها و اقداماتی که انجام داده است را به صورت یک گزارش برای موکل توضیح دهد و این صورتحساب‌ها را به موکل تحویل دهد.
  • باید در برابر تمامی سوالاتی که موکل از او می‌پرسد پاسخگو باشد و توضیحاتی ساده به او بدهد. همان طور که اطلاع دارید شغل وکالت با قوانین سخت و پیچیده سروکار دارد بنابراین این وظیفه وکیل است که این قوانین را به صورت ساده برای موکل توضیح دهد.
  • یادداشت برداری از سخنان موکل وظیفه‌ی دیگری است که وکیل خانم باید انجام دهد و درکنار این یادداشت‌ها باید بتواند سوالات مرتبط با پرونده از موکل بپرسد.

آدرس موسسه حقوقی و داوری هانیه اخوان کاظمی

موسسه حقوقی اخوان در محدوده خیابان قطریه - خیابان اندرزگو میباشد . جهت هماهنگی با ما تماس بگیرید
  • بررسی وضعیت حقوقی اطفال نامشروع

    بررسی وضعیت حقوقی اطفال نامشروع بر اساس قانون و رای وحدت رویه دیوان عالی کشور در نظام حقوقی ایران، وضعیت حقوقی اطفال نامشروع، یعنی فرزندانی که در نتیجه رابطه آزاد زن و مرد به دنیا آمده‌اند و نسب آنان ناشی [ادامه مطلب]

  • مزایای وکیل زن

    ویژگی های وکیل زن در اکثر پرونده هایی که موکل خانم است استفاده از یک وکیل زن برای او بسیار کمک کننده و آرام بخش خواهد بود زیرا او را هم جنس و هم فکر خود می داند و احساس [ادامه مطلب]

3 Comments

  1. بله زنان با آرامش و بیانی که دران میتوانن بهترین وکیل برای افرادی باشند که مشکلات حقوقی دارن آنها به آرامی با مباحث برخورد میکنن و همین امر باعث بوجود آمدش پیشرفت در پرونده خواهد بود . زنان به هر پرونده یک نگاه جامع دارند و بعضا هزینه ای که میگیرند کمتر از آقایان است و برای همین هم خانمها و هم آقایان بیشتر تمایل دارند وکیلشون زن باشه که کار به راحتی پیش بره

  2. وکیل زن یک خوبی که داره با ارامش و بدون تنش کار رو جلو میبره و پیگیره

  3. زنان زیبا تاثیر خاصی در روی روند پرونده حقوقی دارد و همین شرایط باعث موفقیت خواهد بود . من که مرد هستم به وکیل زن بیشتر پرونده میدهم

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.